Skum uppbyggnad av min hjärna....

Mitt uppe i stressen av att jag inte hinner skriva ner det jag tänker i mitt arbete, snurrar det upp några helt orelevanta  tankar för stunden... Hjärnan hinner knappt reagera och sluta använda sig av fingrarna innan det står Nya Zeeland mitt uppe i en reflektions text om pedagogiska teorier.... Så nu fick de bli e paus och fundera på vad som jag funderade på... Nämligen att de där möjliga års uppehållet i pluggandet kanske kan undvikas genom att vara smidig nu på våren/tidigt sommar... Bör kanske gå till syon och diskutera med henne om det är möjligt att läsa två kurser samtidigt våren 2010... en "gamal" och den som resterad av min årsgrupp läser... eller om min utbildning då inte bli komplett eftersom mitt "gäng" ligger i skarven av den förnyade lärarutbilningen....  Vill verkligen ge mig iväg... Första tanken var att kanske ge sig iväg på sommaren men gissar att det är nära vinter på andra sidan klotet då, kanske behagligt och kul i alla fall... Hrrmmm... Gör de ju inte lätt för mig... Lite mer info kanske ska kollas upp...Men inte idag, hinner definitivt inte men vill..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0