Tja, lite uppdatering kanske...

Hmm nja... uppdatering... Redan torsdag idag ju... Allt går så jävla snabbt! Julafton är redan avklarad med den lilla skaran mamma, pappa, Anton och mormor... Aldrig firat med övrig släkt förutom ibland när farfar och farmor levde. Lite fundersam hur det blir övriga julaftnar när mormor nu är den enda kvar i deras generation hur övrig släkt kommer norpa "vår" tradition... Har de sällan firat med mormor så varför börja nu... Skulle ju bara bli hymleri, hade ju blivit samma sak som om jag skulle börjat hälsa på morfar bara för att han låg för döden... Hmm nee det är inte mycket som är sig likt i mitt liv just nu... Börjat om från ruta ett och det var ett tag sedan man gjorde det... :/ men men det börjar ljusna, går från klarhet till klarhet.. Ganska gött att starta om på nytt med! :D

Nu får de snart bli duschen, ska in och parta i Uddevalla ikväll hos Anna... Blir ju alltid lika stressigt och förut hade jag gott om tid men så blev man fast här.... ;) Ska ju som vanligt fixa och sy lite på mina linnen innan de funkar och sitter uppe... ;)

Toppen kväll i lördags med Sissi på Sabaton! Har ju garanterat hittat min nya favorit låt med dessa! Cliffs Of Gallipoli. Lär ju försöka mig på att gå på fler spelningar... :)

I måndags var det föresten supermysig Julmyskväll hos Bettan med massa gott folk! :) och intressanta diskussioner om stjärntecken och hur väl de stämmer och vilka som trivs bäst ihop... goa skratt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0