Dåtid, Nutid, Framtid...

Mysig tripp till Borås torsdag och fredag. ;) Fortfarande fundersam men får la låta tiden ha sin gång... 
Ullared har hunnits med men mest saker till mig själv... :D Tänkte dra en sista runda på Torp på söndag, har mina aningar att Anton inte har lagt någon energi på att handla något till mamma och pappa eller mig...  Jag har iaf sagt rakt ut vad jag vill ha från honom så där spelar de ju ingen roll om jag är med eller inte.... Om någon annan vill med så säg till.

Nu har jag packat i närmare 4 timmar och kommer fan på mer och mer saker som måste med hem. Mycket att åka buss med, men va fan de har ja klarat förr... Va nära på att inte få med mig julklapparna, råkade få syn på dem när jag rotade efter en extra väska.... Alla dessa jävla böcker som måste med hem så arbetet blir klart innan jul, urk...

Imorn eller idag, beroende ur man ser på det, blir det käka och tjöta med Sissi och senare Sabaton! Kul Kul! Får se hur vi gör sedan om de blir utgång eller om vi sticker hem... Jag har fortfarande mitt arbete hängande över mig men utgång skadar aldrig... ;P 

Hmm nee om man skulle gå och lägga sig kanske, inte blivit mycket sömn den här veckan.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0