1,2,3 på de 4:e...

Att det skall vara så svårt att komma i säng... Tjöta med mamma vid 22 tiden och då var jag så trött att jag knappt orkade svara... Fick verkligen kravla mig från soffan till bordet och de rör sig la om två steg... Och fortfarande är jag uppe och ränner...

Har vart en kul dag med klassen i Vara, hälsoäventyret Oasen har besökts och vi har blivit översköljda massa pedagogik om värderingsövningar och energiövningar... Men urk va trött och hängig man var på vägen hem sen... Vägen dit var la inte heller helt hundra... "...sväng rakt då..."  Lite rörigt när vi skulle hitta till Oasen och ibland bör man hålla tyst haha men men.... ;P

Nu ska jag försöka mig på sängen igen... Har föresten en riktigt bra bok att läsa just nu, sorlig så att tårarna rinner tit som tät...  En lång väg hem - En barnsoldats berättelse Ishmael Beah...

Imorn bär det hem åt Berg en kort sväng oxå... Först och främst träffa mamma innan hon åker till Hammerfest på söndag, sen så skall jag även träffa Sofia på fredag innan hon drar tillbaka till London... :D Blir även hämtning av mammas bilnycklar ifall överlämnandet av nycklar på Landvetter näst nästa helg skiter sig... Då ska pappa upp till Hammerfest och hälsa på. Jag är i Borås hela helgen och skall få tag på bilen på Landvetter på söndagen. Så att den inte behöver stå alldeles ensam bland alla andra bilar och glo.... Snällt va... hehe hmm... Tänker inte cykla ut till VFU i onödan när man kan ha bil...

Omöjligt att komma i säng.... Tråkigt att lägga sig, tråkigt att kliva ur sängen.... Får skylla mig själv... Urk...


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, sett vilken tid du publicerade ditt inlägg...? 00:00:00... Lite tufft... :P Bara det jag ville säga. ;)

2009-04-16 @ 10:25:09
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Jag reagerade oxå på just tiden du hade publicerat ditt inlägg..=P haha

2009-04-16 @ 16:37:25
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Sara

Skulle precis skriva samma som föregående.. =)

2009-04-16 @ 21:25:53
URL: http://sparklingsara.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha... De la jag faktiskt inte märke till förän jag läste era kommentarer... ;P

2009-04-18 @ 14:32:53
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0