Lyckligt slut iaf...

Blev så glad nu i eftermiddags... Jag hittade mitt vita Twist & Tango linne! Det har varit försvunnet sen jag tvättade sist och misstanken var att någon hade snott det... Men idag rev jag irriterat ut allt innehåll i två byrålådor, för att det inte gick att stänga en, trots tillplattade kläder och slutligen tomma lådor... Problemet var att mitt favorit linne hängde fastkilat bakom lådorna... Så nu är alla grannar inte misstänkta längre och jag är nöjd... :D

Imorn bär det av mot Karlstad till Sissi & Sandra, ska bli kul och skönt att komma hemifrån!!
Blir en kompakt dag här hemma innan dess bara... Tvättid 7-12, gymmet med Jenny 9.30- ca 11, grundläggande skrivkurs 13-15, systemet när det hinns med och tåget 15.55...

Nu skall det packas lite smått så att det blir en välplanerad packning... ;P Typ halva garderoben ska med känns det som... ;p


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åh man kan ju bli så irriterad när kläder försvinner och man veeet att man inte lagt det någon annanstans än i byrån/tvättkorgen....haha Härligt att linnet komm tillbaka iaf! Hoppas du får en bra helg i Karlstad! Kram

2009-04-03 @ 11:16:27
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0