Morn morn...

Tss... Tror ni att jag kom i säng i någorlunda tid igår... Urk, satt uppe till 02.30 och tror fan inte jag gjorde ett skit vettigt egentligen! Haha jaja... Nu ska jag iaf ge mig av till Torp, de sista inför middagen imorn skall inhandlas och jag skall en sväng till Gallerix och fixa ramar... Sen bär det av ut till Vägeröds dalar på Skaftö och även en tur ut till båten...

Har kommit fram till att jag har helt olika rutiner här i Berg som i hemma i Trollhättan... I Thn hinner jag aldrig läsa tidningen på morgonen men här ute blir frukosten trist utan tidning... Det har den därmed varit idag, Hehe men jag har kollat runt på nätet i stället... Satte te i halsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0