Pissdag...

Idag har det inte varit någon toppen dag på Vfu:n och det verkar förföljt mig hem... :(

Har gåt med huvudvärk i bakhuvudet hela dagen... Försökt att vara som vanligt men fan vad det är svårt när man inte är helt hundra, så har varit ovanligt tyst bland barnen... Inte varit särskillt aktiv i något, bara de vanliga rutinerna och det blir snabbt ganska långtråkigt...  

Väl här hemma så totalvägrar en tvättmaskinerna att låsa sig... Så efter 5 minuter med örat tryckt mot låset, för att hitta rätt klick, sparkade jag till maskinen och nu funkar den... Var relält frustrerad och nära tårar... Har as mycket tvätt... 5-6 maskiner och ett torkSKÅP... *blurp* Blir så mycket mer kläder under Vfu perioderna och de lär ju hänga käder i hela lägenheten... Så den här dagen är en sådan dag man längtar tillbaka till skolan... Städa skall jag göra idag oxå... *Snyft*
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill oxå tillbaka till skolan... men ändå inte eftersom vi har en miljon saker som ska in när vi kommer tillbaka! Kämpa på vännen!!!



//Klasskompis Sanna

2009-04-29 @ 20:15:24
Postat av: CaTTis

Åhh fan va ja håller med er... (dig o sanna) Jag vill oxå tillbaka till skolan! PÅ nått sätt var det så mkt lättare att gå dit o ha så bra sällskap. Men nu, usch jag orkar inte. Jag har haft en jobbig vecka med massa jävla allergi.. o som du säger man blir helt passiv o orkeslös! Vill bara hem, men väl hemma är de massa grejer man måste göra där oxå! =( Bläää!

2009-04-30 @ 09:19:48
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0