Tidsbrist...

Fan vad tiden går fort just nu... Lördag, söndag och måndag har bara runnit förbi...

Lördagen bestod enbart av att gå Toarpakampen i Dalsjöfors (Borås) och dricka typ... En mil skulle avklaras med stationer och frågor osv.. 08.00 började vi och var i mål strax innan 17 tror jag... Med andra ord 500 meter och sen rök och sup paus, sen gick vi 500 meter till och paus osv... En del tog i lite väl mycket och det slog la till för mig sen när man kom in i Amelies och Jörgens lägenhet igen... Möte en hel del fuffens folk men de händelserna får stanna där... Säger la en del att ingen av oss kom iväg på den större efterfesten utan kravla i säng vid 23 tiden...

Söndagen var där med jävligt positiv... Bussat mig ner till Borås med väntetid men med glass och sen vidare med buss till Landvetter för att möta upp Pappa och Anton för att ta med mig bilen hem... Satt och fika, rygg mot rygg med Brasilianska damlandslaget... Småttingar kan jag ju säga både på längden och bredden... ;)

Måndagen har rullat på som en ångvält... Våra femåringar har vart upp och ner och huvudet har känts tungt i mellan åt men fort som fan har dagen rullat på... 7.30-20.00 blev tiden idag... Så riktigt trött! Stack iväg till Slussarna mellan 15-16 för att få lite luft och lugn på min dötid till planeringen... Ett jävla virrande i Skoftebyn med bilen blev det... Ska leta reda på en karta över stället så man lär sig området... Jävla djungel...

Har på order av Anton skaffat mig Spotify så nu är det oxå fixat... och nu ska jag sjunka ner i soffan och väldigt snart vidare till sängen...

Snart är det maj... 5 veckor kvar tills terminen är slut... 3 vfu, 2 i skolan... Tidsbrist...


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åhh jag håller med! Fan tiden rinner på... jävla allergi nu dessa veckor oxå...=/ Mår inte alls bra o helt orkeslös! BLÄ! Haha ja kan visa dig hur du skall ta dig igenom Skoftebyn i allt jävla byggande nu oxå. Vi får ta en promenad någon dag. Kram

2009-04-27 @ 22:31:16
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0