Härligt!


Fan vilken härlig dag jag har haft! Dagen har flutit på galant, vattenlek med de yngre barnen i gruppen på förmiddagen. Lugn och harmonisk lunch, sen har vi varit ute hela eftermiddagen med undantag för mellanmål... De har varit så gött och varmt att vi lekt i t-shirts... Har spelat fotboll som en tok med ett gäng 3-5 åringar, mycket skratt och härliga samspel... Känner mig fortfarande som ett yrväder...

Helt otroligt vad en 2 åring har minnet med sig ibland förresten... Blev välinformerad innan jag gick hem idag att jag imorgon skulle cykla till förskolan, cykla hem, gå till stan, åka tåg och sen åka buss...  Kan i och för sig bero på att alla sorts fordon är intressant men man blir lite paff och full av skratt...  och detta berättade jag vid mellanmålet igår... 

Nu har solen precis gått och gömt sig bakom huset och det blev kyligt på balkongen, annars så har jag suttit där sedan jag kom hem... Ska iväg nu på en promenad, vet inte vart än men godis inför morgondagens tågresa skall införskaffas... Jätten eller Hemmakväll är något av målen på promenaden med andra ord... Troligen färskast på Hemmakväll...

Slusscafét öppnar dessutom 1 maj... :D Mysigt och gott!


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Hej. Går de bra på din VFU`? Jag cyklar allt förbi förskolan varje dag...=) Men har inte sett dig än. Oj vad du skall cykla, gå, åka tåg och åka buss?! Vart skall du åka..=P Kram

2009-04-23 @ 23:49:48
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0