Trött & seg men nöjd & glad... :)

Fredagen blev som sagt jävligt kompakt men inte direkt stressig egentligen... Hade gott om tid efter skolan så hann till och med bort till Rygg och ledkliniken för att beställa tid för mitt knä! Ska vara där tidigt som attan imorn morgon, så pass tidigt att jag normalt sett inte ens skulle gått upp så tidigt för att vara i skolan 09.15... Men men ska man bli bättre i det så får man ta första bästa tid...

Blev i vilket fall en härlig och kul helg i Karlstad! Filmmys med Sissi på fredag kväll, Mirrors (skrik & gömma-sig-bakom-kudde- varning 2/3 delar av filmen...) och sen Shrek för att lugnt kunna gå och lägga sig... ;P

Seg start på lördagen men blev i slutänden stan (ny halsduk inhandlades, lila, grå, svart och vit typ..), McD-mat och sen glass med maränger och chokladsås hemma hos Sandra.... :D

Sen var ju tanken att var hos Sandra igen vid 19.00-19.30 men hmm njaa efter 20.00 blev den allt innan vi kunde pallra oss dit... Jättekul kväll och sen krogen, blev Blue Moon tillslut... Relativt bra drag, hyfsat med folk och bra musik så vi fick dansat av oss en del, även om jag kände att mitt knä svek mig av och till... *ajaj* Men hade kul iaf och tror att jag gillar Blue Moon bättre än Nöjes... :D Blev en as seg söndag, kanske inte må-illa-bakis men trötta och seg och bakis-mat-sug... Beställdes pizza från http://www.online-pizza.se/... Fiffigt... :)

Sen satt jag och flinade av trötthet, på tåget, och sög åt mig av folks dumhet... Hörde en idiotisk kommentar... Tjej (ca 18 år ) pratade i mobil "Asså varför kan inte alla knö ihop sig så att man får sitta ensam!" Hmmm jaa det är nog fler än hon som vill sitta ensamma om nu allt folk har spritt ut sig över hela vagnen och inte sitter ihop klämda i ett hörn...

Var sugen på att ta en promenad här hemma förut, när jag satt på tåget, men Jonas kunde inte och nu är det inte lika lockande att höra av sig till andra heller, blåser kallt... :/ Så ska kliva in i duschen och sen sjunka ner i soffan istället!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, läste just ditt sms, och måste säga att bruden verkar rätt smart... or not. :P Fast tanken har väl slagit mig en eller annan gång också kanske när man måste knö med folk... ;)

2009-04-05 @ 21:02:14
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha vi kan ju hoppas hon var like trött som jag och inte riktigt fatta vad hon sa... ;P Bäst för hennes del iaf...

2009-04-05 @ 22:13:16
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0