Dagen efter...

Fy fan va seg man är idag... Men mås bra görs det allt CaTTis... ;P En kul kväll blev det hos Hanna, mycke tjöt och skratt...
Men åter till idag... Fattar inte hur jag kan vara så produktiv dagen efter... Jag har städat hela lägenheten, bara damsugning kvar... Ringt Nordea för att spärra e-legitimationen (smarta jag tänkte inte på att den försvann när jag formatera datorn), så därmed så har jag skaffat ny e-legitimation och kunnat logga in på Csn för att fixa saker där... Och anledningen till inloggningen på Csn beror på försäkringskassan och bostadsbidraget... Så nu har jag väldigt få måste över mig... Typ bara att komma ihåg att köpa frimärke... och sånt glömmer jag om jag inte går till Ica enbart för frimärket... och hur ofta gör man de...

Hmm hopp hopp... Börjar bli hungrig men det känns så tidigt att smälla i sig en pizza redan... Då blir man ju hungrig till kvällen och vad skall man hitta på då... Har ingen lust att gå bort till Jätten idag... Måste i och för sig hämta cykeln hos Johanna sen men de för nog bli den promenad som blir idag... Handla får jag göra imorn på Sylte.... För i morn drar 4 veckors Vfu igång... Har 9-19.30 tiden imorn så då kan jag ju lika gärna handla där ute och sen cykla hem och gå och lägga mig typ... Fan va trött man kommer att va den första veckan! Men å andra sidan så tänker jag inte gör ett skit... Bara svansa med handledaren och lära känna barnen igen... och tänka på vad fan man ska göra näst kommande veckor... gaahhaa... Första gången det verkligen inte finns mycke ideér...

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Haha va bra! Men guud va du har varit duktig ida då..=) Inge sängliggandes alls?! =O Det du skriver om VFUn kan ja nästan kopiera o sätta in i min blogg..för det stämmer så bra! Förutom att ja kanske inte går så sent... Uscvh för att vara kvar till 19.30? Va fan är de för tider..? =O De är ju för fan över tio timmar.. Då måste du ha bra tider alla andra dagarna i veckan.. eller ska de inte stå 19.30 ? Kram

2009-04-19 @ 17:45:41
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Karin

Ska vara med på Apt imorn så egentligen är arbetstiden 9-16... ;) Apt är mellan 17-19.30 så den timmen i mellan blir bara fika och troligen tjöt om ideér med Luv... :D Apt är inte heller så ansträngande men man kommer ju va as trött! Kram

2009-04-19 @ 18:23:58
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0