Gahaa... Positivt och negativt...

Härliga go väder!! Ljummet i luften och inte en antydan till att frysa!! *Njuter*

Något som jag inte njuter av är mitt knä... Gör inte så farliga ont idag men de är jävligt obehagligt... Idag inträffade det som naprapaten misstänkte kunde inträffa inom kort, muskelavslappning under belastning... Så helt plötsligt under corepasset hade jag absolut ingen som helst styrka i höger lårmuskel. Var ju inte så att jag rasade ihop men balansen uteblev helt... Detta är tydligen ganska vanligt när det handlar om knän och att det är kroppens försvar. Speciellt när någon har töjt, böjt och tryckt på alla senor, muskler och nerver i knät... Något annat som var ruskigt otäckt var att se ens ben och knän i spegel under coren och man fattar varför det är som det är... Knepigt att det behövs ett nytt tänk innan man ser saker och ting... Ser klart och tydligt nu att jag är övertöjbar sidleds i bäcken, knä och fotleder... :(

Har blivit drabbad av ett trojansk häst virus tjohoppsan också... Så håller på med att samla ihop alla värdefulla filer för att ladda över de till brorsan så att jag kan formatera min datorn och att de filerna förhoppningsvis inte är angripna... Typ bara word-dokument och bilder och enligt brorsan så är de få av de trojanska hästarna som angriper de ointressanta filerna...  Och att vi sedan även tömmer hans dator... Ibland är de bra med sådana människor som brorsan som inte direkt har något viktigt på datorn utan har allt på nätet i stället... Skall nog vara mer duktig på att lägga ut på Google Docs när man ändå har konto där...


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åhh jag råkade oxå ut för en trojansk häst... för typ någon månad sen.. men ja behövde bara ladda ner något program som sökte igenom min dator och sen tog den bort den! Och allt annat var kvar och räddat! =) Men de är jobbigt när sånt händer.

2009-04-08 @ 18:58:44
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Karin

Vad var det för program då? Mitt vanliga antivirusprogram hittade inte "hästen" men jag hade sett att det fanns i karaktän några timmar tidigare... Behövde nog allt tömma datorn i vilket fall men alltid lite nervigt om något riskerar att försvinna... Har klarat mig den här gången. :)

2009-04-10 @ 00:50:00
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-10 @ 00:51:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram

2009-04-10 @ 00:56:41
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0