Torsdag...

Hopp hopp... Hemma i Berg igen då...  Datorn är formaterad och pedantiskt organiserad och så ska den fan förbli! Tid har det tagit men nu är det klart och förhoppningsvis är viruset borta nu... Så om mitt msnnamn fortsätter att skickar ut knepiga grejer, säg då till!! Käkat go mat också, stekt Kvejte (typ 20 cm tjock plattfisk från Nordnorge, typ samma goa smak som kattfisk och marulk!) med gräddsås och pressad potatis...

Har även varit ute på Vfu-platsen och hälsat på idag, skaffa lite inspiration och info om vad de håller på med. Gemenskap, rita, skriv och siffror... Så passar kursen väldigt bra! Luv har för tillfället yngre-gruppen och det blir därmed den grupp som jag huvudsakligen kommer att ha mina aktiviteter i. Dock skall jag försöka mig på regellekar ihop med hela "gänget" men att de står utanför kursens mål. Det blir ett eget initiativ och är nyfikenhet hur man startar upp en ny lek (inte aktivitet) med tydliga mål och syften för en själv men inte för barnen.

Haha blev även en komisk grej på systemet förut men de får jag berätta senare... Trött som stryk och ska krypa ner i sängen nu...


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad hände på systemet...? :D

2009-04-12 @ 10:22:16
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha de sa ja la igår... ;) Eller kommer jag ihåg tokigt... Letade som en tok efter likören vi köpte till Ida och fick ringa pappa för att få hjälp... Dock stod vakten och lyssnade, så hon letade upp flaskan åt mig och när jag hade pratat klart med pappa hade jag flaskan under näsan och en flinande vakt framför mig... Men vilka jävla öron dom måste ha och att hon överhuvudtaget hjälpt mig!! Hon sa visserligen att att hon förstod att jag pratade med någon som var äldre... Men de kunde ju vart vem som helst, hon visste ju inte... ;)

2009-04-12 @ 22:11:55
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Såg att du skrev att du inte blivit av med viruset...=S Sprider det sig över msn alltså? Då msåte du ju fått någon skit den vägen... För jag fick mitt genom att ja var olaglig o laddade ner en låt... Men eftersom den låten inte funkade så raderade ja den o den försvann.. dock så hann ja lägga över den på min mp3 innan, så när ja satte den i en av skolans datorer så spred den sig där, så de va så jag fick reda på att ja hade en trojan! Men ahh de är så olika. De va en på högskolan som fixade fram "botmedlet" till mig. Så ja vet inte hur man gör exakt...=/

2009-04-13 @ 12:31:56
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Karin

Aha oki... Jaja... Får höra mig för hos folk om de vet något mer... :) Tack ändå!

2009-04-14 @ 22:34:54
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0