Helg och lite till...

Ojoj... Helgen har varit riktigt härlig! Förfest hos Ida på lördagen med gamla gänget... Riktigt kul! :) Fnitter och skratt men vi var inte helt taggade för att gå ut i början... Hamnade iaf på Harrys, kul men musiken var inte det bästa... Gillar fortfarande Harrys i Borås bäst! Men jag har en hypotes om varför... Man behöver inte vara på sin vakt där...  Allt jävla Uddevalla folk urk... Är så glad över att jag har kommit ifrån stan och man får vara sig själv utan att bli placerad i sitt gamla fack...  Jaja... Trevligt hade jag iaf... Men dagen efter... Fy fan... Längesen jag var så apatisk bakis... Följde med mamma och pappa ut till båten men särskilt aktiv i grejandet var jag inte... La mig i förpiken under ett tjockt lager täcke och somnade till vågornas kluckande... Kravlade mig därifrån ett antal timmar senare väckt av att mamma skratta något hysteriskt och pappa svor... Pappas ena sko fick sig en simtur och han själv vara nära att få sig ett premiärdopp med...  Söndagen var med andra ord bara en dag där man byte sovplats, väl hemma slöa jag på soffan och sen i säng tidigt... 

På måndag var en ointressant och seg dag... Skönt att komma hem igen även om det blev ganska sent.. :) Och satan vad trött jag var i morse, vaknade nog inte riktigt till liv förrän vid lunch... Segt segt... Och skall faktiskt krypa i säng redan nu... Imorn väntar Vara med klassen, värderingövningar på Oasen hela dagen... Skall bli kul! :) Men ursh imorn kommer man vara ännu tröttare än vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0