Vad härligt!

Fy fan vad härligt!! Jag vet då vem som kommer åka hem på fredag eller redan torsdag kväll/natt, det är jag... Ska bli as gött väder hela veckan och på fredag är det ledigt så jag kommer ju garanterat götta mig i solen... Kanske att det blir ett dopp i gullmarn innan den befolkas med båtar oxå... ;) Nu är visserligen inte Emelie hemma men 1 maj har varit tradition att bada för oss, ibland ofrivilligt visserligen... Den där jävla gummibåten som gled iväg glömmer vi nog aldrig, det var innan flytbryggans tid i Hällebäck så den hann ganska långt för oss småttingar innan vi var i kapp och det var kallt som fan... ;)

Blir fika hemma hos Lise-Lotte på torsdag och träffa pojkarna och den lilla flickan... :) *Myser*

Nu måste jag komma i säng, är en anning trött... 

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Okey, va bra! =) Jag har nog tänkt att ja skall göra olika sorters värderingsövningar men att den röda tråden skall vara att de skall få fundera o reflektera över sitt agerande, deras attityder mot klasskompisarna och hur deras klimat i klassrummet blir därefter. Men ja håller på o kollar på lite övningar, från ett material dem har i skolan. Men ahh inget är bestämt än, de får bli nästa vecka! Kram

2009-04-28 @ 22:38:35
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0