Veckan gick snabbt...

Hehe redan lördag... Veckan gick snabbt... Tredje helgen fest... Om ca en timme dras det iväg till Hanna... En anning avis på mamma och pappa... Segling hela dagen för dem... Men men jag fick mig en tur till Fiskebäckskil igår... Satt länge på Gullmarsstrands brygga och njöt av solen, havet och doften...

Hihi blev en kort sväng in på Åhlens idag och hittade mitt korallfärgade nagellack... :D Uppe i Karlstad så var jakten, för förra helgen, efter samma färg och de fanns många färger förutom den här... Kan nog ge mig fan på att då fanns båda färgerna i skalan över och under men inte denna... Så nu är jag lycklig och har den både på fingrar och tår... Matchar desutom den klänning/topp jag ska ha på mig idag... Samma som jag hade när jag fyllde 20 men i ny tappning... Blir mitt vanliga lager på lager variant... Här har ni färgen på toppen iaf och där med färgen på lacket... Jag och Bettan... Go och glad var man då och man lär la bli det idag med...

Längtar till sommaren...

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Hur mås det så här dagen efter...? =P

2009-04-19 @ 12:06:47
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0