Hjälp...

Har inte riktigt hunnit med allt känner jag... Bilder från Karlstad och från Damsupén på kåren ligger fortfarande kvar i mobilen, har inte ens hunnit kolla igenom alla noga.. Men finns säkert flera guldkorn från de båda dagarna... Kort kommer snart. ;)

Fan allt rullar på i sin vanliga fart och jag känner mig som en sengångare... Hinner inte mycke på fritiden, alltid hemma typ vid 21 tiden först och då är inte någon träning med räknad... Illa illa men kom igång idag men självklart var det terminsavslut... Så gymmet imorn även om de verkar bli utan sällskap.

Helgen förövrigt har varit smått kaotisk och det är väl de minsta ordet. Lördagens kväll börjar med tappad plånbok på bussen, med endast busskort med 40 spänn på satt jag fast på Kampenhof. Fick snälla Niklas att köra mig till Trollhättan men egentligen när jag ringde han så visste jag inte att plånboken var borta, utan då gick inte den buss som jag hade planerat ta. Väl i lägenheten irrade jag runt som en yr höna och bara svamlade... Adrenalinet och pulsen på topp nivå... Fick skjus ner till stan och hann tappa både mobil och väska på gatan innan jag hann sansa mig... Hos Frida märkte jag sedan att en av mina flaskor saknades och fick att Jimmie åka och hämta mer. Kände mig verkligen som dum dummare och nästan de värsta av allt var att jag var helt säker på att spriten låg i Niklas bil men nej då. Den stod hemma mitt på köksbordet... Lite smått kaotisk dag som sagt... Har fått tillbaka plånboken och allt nu iaf. :)

Ska försöka ge mig på att sova nu... lite trött men inte tillräckligt.

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Snurrigt värre låter det. =) Hur är allt nu? Längesen vi sågs och även snackade..=/ Är du i trollhättan något över jul och nyår? Kram

2009-12-15 @ 18:28:18
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0