Tiden läker alla sår...

Ordspråket man inte lyssna på när livet är i skit.. MEN det är just det ordspråk som stämmer för det tar tid men någongång läker såren. Två år har gått, de har gått ruskigt snabbt men det har läkt sår och blicken är på framtiden och väldigt sällan sneglas det över axeln bakåt i tiden.

En annan sak som har börjat läka bra är mitt öga. Test togs för 1 ½ veckan sen och jag slipper 20 dagars anibiotikakur för nu äntligen har tiden tagit sin tid. MEN återbesöken är inte över än på ett tag, över ett ½ år har gått men de löser sig la förhoppningsvis inom ett ½ år.

Något annat som rullar på är jobb, både helger och nätter, ska bli riktigt kul! :) Så med tiden fixar det sig. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att det börjar kännas bra och att minnena inte är så påträngande längre. ^^



och sv; det var inte den klänningen vi kollade på, har fortfarande inte testat den... -.- Var aldrig till stan i karlstad, hamnade på Bergvik hela tiden ist, så måste ta mig i kragen och testa den nu när jag är hemma ist. :P Är en annan, helsvart med strassband som axelband. :P Är jättesöt men hade sett bättre ut om jag haft en rumpa. ;P

2009-12-22 @ 20:49:35
Postat av: Cecilia

Eh... ja, och förra kommentaren var av mig då, om det inte gick fram... Så van att all info redan står där... :P

2009-12-22 @ 20:57:42
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Äntligen har du uppdaterat! =)

Jag har ju ingen aning om vad som pågår i ditt liv annars, nu när vi inte går samma kurs längre...=(

Kram

2009-12-23 @ 14:18:50
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0