Bokrean!!

Årets bokrea har dragit igång och under natten till idag blev det inhandlat det mesta på Hallmans Bokia i Uddevalla... Hitta några få böcker på Åhlens och en cd-bok på Bokia i Trollhättan senare under dagen men hade ju egentligen reda noggrant kollat igenom Bokias sortiment. Så nu behöver jag nog inte lägga mer energi på att leta böcker... Blev för ovanlighets skull mest skönlitterärt och blandning mellan självbiografier och skönlitterärt ganska skönt det för är så jäkla trött på dekare... Är nu efter natten och dagens bravader 1000 spänn fattigare men å andra sidan så är det härligt att läsa! Nu återstår bara att sortera in dem efter författare och därmed ytterligare en röjning i bokhyllan, vad som egentligen kan ligga någon annanstans.



Årets deckare...


Årets skönlitterära...


Blandad kompott...


Semlefika med gruppen fick det bli idag oxå... Tror det var väl förtjänt, ingen motivation direkt... :) ...och utan mat i magen är det lite som funkar för mig iaf... Ska absolut inte ge mig in i diskussioner och bara hålla käften även om jag vill argumenterar men kan bli så fel...

Får bli mat nu igen och sen Core i kväll... Läsas etikbok och kompendiematerial skall hinnas med också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0