Början på helgen!

Fredagen var en sådan där härlig dag... Eller ja, härligt vad det inte att släpa sig till tvättstugan kl 7-12 men efter det var jag på strålande humör...  Riktiga vårkänslor, solen sken och jag behövde inte envisa mig på extrakläder över träningskläderna... Blev gym med Jenny och efter det satt jag och njöt på balkongen med en kopp te. Fick besök av en nyckelpiga på magen, så var ju tvungen at springa in och ta kort på den... :D Så nu får det inte kommer mer snö...




Har nästan under en månads tid haft en cykel, bredvid där jag ställer min, som har en rejäl punka fast knepig... Haha... Luften har inte åkt ut genom ett hål på slangen utan ett hål på däcket... Kan ju säga att det nästan har varit lite svårt att inte pilla...




Blev sen tjöt och tacos hemma hos Bettan... Kul kul!! Hade fel att hon inte läst Stieg Larsson böckerna så låg på samma nivå när vi sen såg Män som hatar kvinnor. Riktigt bra film, men det blir nog lättare att fatta om man har läst böckerna. Många sidospår som inte är med, så ibland kommer info som bara är där... ;) Men riktigt nöjd och kan verkligen rekommendera den, man blir inte besviken!  Lyckas med skådespelarna och miljön har de också gjort! Fanns nog inget som man verkligen störde sig på även om det inte var helt som man tänkt sig!


Nu blir till puls/bas jympa på friskis och sen i ilfart hem till Mormor... Hon fyller 85 i veckan så mycket mat och kakor skall få plats i magen idag... :)


Kommentarer
Postat av: Blondinbodahl

hahaha ytterst suspekt punktering!

2009-02-28 @ 10:27:14
URL: http://blondinbodahl.blogg.se/
Postat av: bettan

tack för senast snygging. vi får ha fler myskvällar!

2009-02-28 @ 23:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0