Fredagen den 13:e har inte märkts än...

Solen har tittat fram idag med! Blir så glad! Man kan la dock inte räkna med vår än på några månader men så länge solen lyser så finns ju hoppet iaf... :D Har varit en lugn dag med ambitioner men hehe de höll inte riktigt... Vaknade av mig själv k 9, vet inte när det hände sist men vi skyller på solen... :) Sen blev det lång frukost typ två timmar, gym två timmar och tanken var att sätta sig i skolan och läsa flera timmar. (eftersom jag denna kurs testar att inte köpa några böcker utan lånar de reserverade och läser dem på plats...) men efter att ha käkat räkmacka och duschat så ville jag inte ge mig ut i kylan en gång till... Blev som sagt räkor vid Jättens fiskebod idag, ätbara men det där att de skulle var färska kan de ju försöka lura någon annan med... Låt bara skalet ligga en kort stund och det blir genomskinligt eller vitt i kanten så beror det ENBART på att de har varit frysta... men men priset var 83 kr/kg så acceptabelt när de var billigt för att vara en bit in i landet... Blir orientalisk soppa med resterade räk senare ikväll... Nu försvinner solen ner bland träden... och jag skall åter gå till de sorteringen av allt papper från bokhyllan... Detta veckoprojekt... Dagens projekt efter sorteringen blir banankaka, bananerna ser lite murkna ut men göra kaka av dem är gott och det tycker pappa med så han var ju överlycklig att jag ska hem imorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0