Omöjlig eller omöjligt...

Jag fattar bara inte hur mycket som kan gömma sig i en frys på 20 liter och vart allt kommer ifrån! Två förpackningar med kyckling som jag inte visste att jag hade, bröd som jag trodde var förbrukat för länge sedan, korv förpackningar i mängder och jag äter inte ens korv längre och fyra förpackningar med bacon påtal om inte alla dessa olika frysta grönsaker. Tanken att frosta av har funnit länge för att det vart fullt och för att den innehåller mycket is men inte att leta reda på allt bortglömt... Så lax med frysta grönsaker i ugn blir det idag. Blev ingen avfrostning för att de är jävligt tråkigt... men ordning och reda är det nu och får allt plats med mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0