30 hp närmare slutet!

30 hp är nu avklarade och godkända... :) och nu är det bara 120 hp kvar tills man är ute i det fria... :/ Nästa kurs startar på tisdag så är faktiskt  totalt ledig i fyra dagar! Var ju ett tag sedan man hade det så gött! Inga måsten eller knorrande, kan därmed sjunka djupt ner i soffan ikväll och inte bry mig ett skit eller resa mig därifrån men det blir i och för sig ganska så tråkigt... Utgång i helgen om intresse finns kanske... :)  

Blev lite irriterad och förstummad imorse... Klockan var 8 och jag tycker mig höra en plogbil ute på 45:an "njee inte snö!!" " Hmm joo.... Inget glädje besked men nu är det väck igen! Snö får det vara i december men nu vill jag har våren här! Men har nog inte sådan tur... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0