Tillbaka i Trollhättan... igen...

16' i lägenheten, alltid lika mysigt... Mamma berättade däremot om hennes och pappas liknande problem för si så där 30 årsen på Skoglyckan. "Bara att sätta på ugnen och öppna ugnsluckan...."  Så det håller jag på med nu, så börjar få upp en go temperatur nu... + att jag skall in i duschen snart och den brukar få stå på ett tag innan ja kliver in för att få upp värmen i badrummet... Hade moster Liáne läst det här hade hon stypt mig, natur och miljömänniska... ;) Bra att el och vatten ingår i hyran just nu men tror fan de hade klarat sig biligare undan om de hade höjt temperaturen, jag är nog inte den enda som fryser....

Första dagen i skolan för det här året imorn. Sitter och läser igenom de fyra arbeten jag skall ha läst tills imorn och de är så jävla bra skrivna! Två av "författarna" har ingått i min första studiegrupp och nu har vi haft kurser åt var sitt håll under hösten och hjälp vad de har utvecklats framåt! Nästan så man blir tårögd! :D Det negativa med detta råplugg är att det finns en STOR peppakaksburk kvar lämnad och både cola och sprite sedan nyår, lite avslagen men inte helt och jätte kall och go... Morötter är inte lika gott att tugga på när man måste.... Ajaja mig... Början på nya året... hrmp... Ska iaf till gymmet för andra gången de här året med Johanna imorn morgon... Medans jag skall flänga mig iväg till skolan så är hon ledig fram till tisdag eftersom hon hade sitt opponetskap idag.. Men å andra sida så fick jag en extra dag att läsa texterna på så går nog på ett ut... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0