Svammel...

Vart nere på HV idag och träffat Zandra, så härlig! Men så synd att hon bor på Tjörn numera... :( Har sagt att vi skall käka lunch någon gång, fika efter skolan vet jag att det inte hinns men när hon skall hinna hämta barnen någorlunda tidigt. Goa ungar har hon också, saknar dem något otroligt!

Komisk grej kom upp, som jag och Johanna dessutom diskuterade bara någon timme tidigare... Att om man slår på mitt namn så finns det en tjej med exakt samma namn om man söker i Uddevalla. Så Zandra hade tjötat med henne innan båda förstod att det var fel Karin Zandra prata med... Denna andra Karin pluggade nämligen också och var också på sin fjärde termin men på Juridik... Är ju inte första gången detta händer... Ringde en Daniel när jag precis fyllt 18 och tjöta på som fan efter några minuter börjar paniken växa eftersom jag inte har en aning om vem fan det var. Började fundera på om jag lämnat ut mitt numer till någon på krogen, men varför skulle ja gjort det när jag då inte var singel... Blev väldigt pinsamt att tillslut erkänna att jag inte viste vem han var och då blev det helt tyst i andra änden... Men han var trevlig och ursäktade sig så mycket och att han skulle ha tag på en tjej med mitt namn fast från Grohed... Så inte ensam med mitt namn fast det känns lite mer ovanligt än Anna Andersson...

Har ju vart totalt uttråkad idag så när jag skulle cykla hem blev det buss till Överby istället... Ett par ordentliga skor för träning införskaffades... 1000 spänn fattigare men jävlar vad sköna de är! Kommer inte ha ont på utsidan fötterna när jag traskar runt på gymmet eller står på Bosubollen... :D



Undra vad man skall ta och hitta på nu för någonting... Hmm de där att plugga är för tillfället minst intressant, men skulle behövas... Hungrig börjar jag bli också, ååå var så inne i mina egna tankar på Ica förut så att jag köpte gräddfil men ingen dipp... Kan nog hitta något här hemma men visst är det störande när man köper det ena och glömmer bort det andra och då rör det sig om typ 20 meters avstånd... Jävla guldfisk är jag ibland... Men inte alltid då har man minne så det nästan är skrämmande... Kommer ni ihåg vad ni hade på er första dagen på gymnasiet? Det gör jag, en mörk jeanskjol (egen syd), vitt ribbat linne, knallblå väska och de där platåtofflorna som var inne då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0