De finns idioter...

Asså jag fattar inte men det måste vara något speciellt med den jävla hemtjänstpersonalen! Två bilar får ABSOLUT inte plats på bredden när det handlar om en 3 meter väg.... Jävla idioter... Gahhh!!! Hade jag bara haft möjlighet att få stopp på han så hade han fått höra ett å annat... Han hade Snickarbolagets, säkert över 100 kvadratmeter, stor parkering att vika undan på tills jag hade passerat men ställde han sig där... Nee... och aggressiv som jag är när jag kör bil, speciellt när hemtjänstpersonal är i närheten, så rörde jag mig inte ur fläcken... så där stod vi nos mot nos och satt och stirrade på varandra.... Haha ja hade ju inte bråttom, bara soffan som väntar.... Han verkade däremot lite smått stressad... De bor en liten djävel i mig som tittar fram då och då...

Urch och fy... Jaja... Ja har iaf haft en go stund på stranden med Hanna idag igen.... Men den goa stranden tiden verkar vara förbi för ett tag, skit väder på ingång som jag inte alls ser framemot... :(

Nu ska ja typ se om den där gamla Lasse Åberg filmen är något att ha eller om jag skall ta och se Twilight... Glass ska jag äta iaf med melon och maränger... :D Ovanlighetens skull så nödhandlade jag på Rotvik idag så då fick det bli det som såg frächast ut... Jordgubbarna var med andra ord något dom borde slängt igår.... Kanske i förrgår till och med...

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Jao da, det var en härlig kväll i GBG förutom att vi aldrig har gått så mkt! haha Och fick väldigt ont i fötterna, för jag tog ju inga promenadvänliga skor! =/ Bilder kommer senare..=)

2009-07-06 @ 10:48:43
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

haha så jävla bra gjort utav dig! =) Hur gick det sen då? Hur kom han förbi? kram

2009-07-06 @ 11:23:06
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

2009-07-06 @ 15:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0