Jippi....! ;)

Blääää ögonmottagningen tredje gången på 1 ½ vecka, roligt, jag kan rutinerna nu... Men ja har frikort så nu kan jag springa där hur mycket som helst även i resten av regionen utan problem i ett år gratis... om nu det är något att hurra för....

Läget nu är iaf att det inte längre är bakterier utan ev virus... Roligt roligt, inget virus behandlas om det inte är DET viruset... Skojsigt... :'( Ska ta provet imorn så vet jag svaret på fredag...

Jaja har haft en ganska go vecka annars... Härliga lugna dagar på jobbet, mycket skratt även om man i fredags eftermiddag bara ville ta helg och festa! Blev en härlig och rolig kväll hos Bettan med Christoffer, Emelie, Joakim, Sofia, Martina, Karin och i slutet av kvällen även Johan... En sväng till Havsbadet, mycket dans och sen lyssnade på Veronica Maggio... Tycker si så där om henne men hon var bra på scen... :) Kort finns men sladd saknas och ingen ir på min dator så får bli lite senare... Eller om jag orkar starta någon annan dator senare ikväll...

Ikväll bär det av till mormor för att träffa Anna i Gövik med dotter och svärson... Inte träffat Anna sen Mormors mammas sista kalas... :( Härlig människa... :D


Förhoppningsvis bär det av till Thn på torsdag alt. fredag, nya glasögonbågar (tappat bort ett par) skall provas ut och TBE-spruta skall tas... Sen är jag redo för PARTY!! :D




Kommentarer
Postat av: CaTTis

Är det utgång på Fallens eller?! =)

2009-07-14 @ 11:34:55
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Oh yes, party party party! :D

2009-07-14 @ 12:09:39
URL: http://xilona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0