Ångvält...

De är fan knäppt vad hjärnan styr... Har åkt hem till Trollhättan idag, inga måsten, ingen skola utan bara njuta av att jag är ledig... Sträck läser Änglar och Demoner som jag är helt fast i men stessen pyr i det undermedvetna och jag känner mig som en ångvält.... Skolan är som sagt avklarad och besked kommer först den 18 juni så hur kan jag vara så högt uppe i varv... Man blir helt matt, svårt att slappna av och bara njuta av boken...

Jaja hoppas att brorsan kommer och hälsar på imorn, i så fall står Överby och go mat på Strandgatan på schemat...

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter underbart med Strandgatan, så gott!!! Hör av dig när du beger dit till Hällebäck igen, så kanske vi kan ta en dag på stranden eller en promenad eller så om du har lust.

2009-06-02 @ 19:38:22
URL: http://cerdier.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Va fan Karin?! Vad är det med dig? Kan du inte slappna av? Du kanske får ta dig ett riktigt jobbigt träningspass varje dag! Så har du något o göra och samtidigt bli kroppen helt slut..=P Jag skall försöa köra på det iaf.. om jag nu vågar mig ut vid kanalen igen..=P Jo da! hehe

2009-06-03 @ 00:25:06
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0