Gött,götti gött gött...

Segling, segling, segling!!!! Imorn 07.15 ska jag sätta mig på bussen för att åka ner till mor och far som har seglat till Göteborg, frukost i båten och sen är det segling i södra skärgården som gäller! :D Me like! Sol och bad!

En kort resumé får det bli oxå...

Fredagen spenderades en kort stund i Hällebäck och sen vart det dags för återklassträff... 9 av 10 st var där så det var en jävligt bra uppslutning av oss Bergare.... Drog vidare till Trollhättan vid 21, hämtade upp Sissi och Anna och blev lite senare till Trollhättan än vad som var tänkt...  Fulla och go blev vi och fick träffat Maria på Butlers. Så kul att hon är hemma igen! :D Butlers förresten hade världens kletigaste golv! Hade man studerat folks danssteg så hade man nog fått sig några goa skratt. Skoskav eller något, barfota vandring hem iaf och klockan var runt 4 då...

Lördagen blev det en tidig start på, kl 9 var vi på G även om sömnen inte riktigt lämnat kroppen och knappt spriten heller... Traskades iväg till Jätten, köptes lite frukost och GLASS! ;) Toppen att ät glas de första man gör... Varmt var det oxå så kletigt blev det... Lite små segt att inte kunna köra till Uddevalla direkt så blev lite göttande i solen på gräsmattan som jag förövrigt aldrig skulle lagt mig ensam på... Kvällen spenderades i Skår hemma hos Bettan! Jättehärligt folk både från Skövde och Uddevalla! Så fint hus så oxå, kommer nog aldrig kunna sluta tjöta om hur fint det är och hur fint de ligger! Folk försvann av och till men mysigt var det!

Söndagen har tillbringats i Hällebäck med Sissi... Först badet var en jävla pina, vi GICK i! Det gör jag aldrig annars, när jag är i Hällebäck, så efter de så blev det flytbryggan och dyka i! Mycket mer bekvämare! Ahh... vi kom la därifrån efter 18 någon gång... Så härligt... Lite mycket folk i början men efter ett tag var de bara några få kvar!

Som sagt imorn bär det av till Gbg så ska packa nu och sen sova... Se om jag skall försöka mig på mobilbloggande oxå... Annars så skrivs det inte förren tills torsdag...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, fan tog inte du och Anna några bilder i fredags lr...? :P Väntar spänt på mobilinläggen... ;)

2009-06-30 @ 23:05:02
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Oj Göteborg! Härligt...=) Ja ta en bild när du seglar och mobilblogga den..=) kram

2009-07-01 @ 11:48:11
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0