Snabb resumé...

En vecka är förbi igen... Men kort resumé för att tänkt gå en kort promenad och se om man kan bli lite piggare... :)

Måndag:
Linsprovning som gick jättebra även om de inte var allt för bekvämt att plocka ut dem... Så kortare naglar från och med nu...

Tisdag:
Var hemma i Berg en kort sväng och sen tillbringades det många timmar på Smögen ihop med Markus, fina bilder och en mysig dag. :)

Onsdagen:
Sova, sova, sova... Trött som fan och det var först på kvällen jag och brorsan kom oss ut och fick målat klart de sista på första omgången brädor...

Torsdag:
Shopping men bara en tit, har så jäkla mycket nya smycken och kläder så plånboken fick vila sig... Åter till Trollhättan tillsammans med Markus, matlagning, slussarna, film, kex & ost med vin men vi bomma vinet. Så kan inte ge något gott tips om nya viner... Men dock ytterligare en härlig dag... :)

Fredag:
Trött och seg, knappt varit utanför dörren men jag har gjort en grov skiss med färg på bakgrunden av min elefant tavla... Mycket nöjd med linjerna men färgskalan är fel... :) Var tänkt nitlotten premiär  ikväll men den blev inställd pga dåligt väder... Så premiären borde vara midsommarhelgen så då får man la pallra sig tillbaka till Trollhättan på midsommardagen... :) Blev bjuden till Anna ikväll men har slummrat mig igenom eftermiddagen och inte helt på humör för fest så blev tyvärr till att skippa... Nu börjar ju allt folk komma hem så de blir ju mer festande i sommar... :)

Inget regn just nu så en kort promenad ska de bli...

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Jag vill se bilder från Tisdagen...=) Åhh börjar Nitlotten nu..=) Ett måste i sommar!

2009-06-15 @ 11:14:01
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0