Hrmp-dag...


Detta med ny kurs och grejer är inget som lockar så där jätte mycket... Omständligt och dålig motivation... 12 veckor kvar tills terminen är klar, får man la tänka, var av fyra veckor är VFU... Var en relativt intressant föreläsning idag men kunde vart avsevärt kortare. Så workshops om bloggar och dylikt, senare i kursen och ska skaffa mig Google reader med hjälp av dessa workshops. För att hålla koll på allt och alla via RSS istället, så man slipper ägna tid åt att kolla upp om någon har uppdaterat t.ex. sin blogg. För djävlar vad tid det tar, så har ni haft många besökare den sista tiden så är det bara jag som har varit uttråkad och kollat stup i kvarten... ;P

Men men lite vårkänslor idag igen, kallt som fan med solen sken... Traska mig bort till Friskis på Medel 75 men nja... Jessica har allt bättre Medel 75 pass, så om inte Camilla har bättre än Jonny (som hade passet idag) nästa onsdag så blir det annat för mig. Funderar på Älvhögsborg framöver på onsdagar, behöver simningen för mina axlars skull, inte lika smidig i dem som förr... Bra med lite variation oxå, i så fall ser veckan ut Mån.-Gym, Tis.- Core, Ons.- Simning, Tors.- Core/Bosu, Fre.- Gym, Lör.- Puls/Bas, Sön.- Ledig...

Nu är det ledigt resten av kvällen och målet är sängen redan 22, varit as trött på mornarna den senaste tiden, kravlat mig ur sängen halvt medvetslös...


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Helvete vad du ligger i och tränar då... :O Fan, sån motivation vill jag också ha... ;) Tänk om man hade kunnat träna så mkt och DESSUTOM äta nyttigt, hehe, då hade man ju vart fit for fight in no time... :P

2009-03-12 @ 10:26:36
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha jag har så djävla tråkigt annars! Rastlös till tusen! Har ju ingen att lägga den energin på längre... ;P

2009-03-12 @ 16:32:50
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0