Inte riktigt som det var tänkt...

Hehe hmm... Tror ni att det blev någon sport bh... Nepp... som vanligt... Har verkligen hittat min favorit så får nog traska iväg till Team Sportia och köpa en till, typ 350 spänn i sjön men har aldrig haft en bättre och när man tränar 6 gånger i veckan så vill man gärna byta... Ska även kolla in de som sälja på Friskis imorn, rosa sportbhar för bröstcancerfonden... Nästan att man skulle köpa bara för sakens skull...

Blev ett annat köp idag iaf... Vårens första klänning! Hihiii... Vår/sommar klänning... Super fin och söt! 299 kr på B-young... Trodde aldrig jag skulle ta på mig något blommigt och provade den mesta pga knapparna och formen... 


 


Ny kurs imorn och längre dagar än vanligt... typ ca 9-16 tisdag, onsdag och torsdag... Sen så har jag kurs i  Grundläggande skrift några veckor framöver på fredagar men men... Va bra gött med 10.30-12 och 10.30-14.45 tisdagar och torsdagar förra kursen... men blir säkert bra nu med... :D

Nu väntar soffan och den stora lila filten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0