Morgon...

Vilken natt jag har haft... Låg och snurrade i flera timmar, trött som stryk och gick inte att läsa när ögonen bara trilla ihop... Men somna gick inte heller... Så vid 03 tiden satt jag och stirrade på Linus på Linjen, låg på min nivå av förståelse typ... Tvättid vid 07 och från 08 så är jag hur pigg som helst... Traskat runt, pysslat och haft mig... Har mina aningar om att det beror på att jag inte kan träna just nu... Överskottsenergi... Tänker åka ner till HV och läsa när tvätten är klar runt 12 och sen ta mig till Slussarna... Verkar inte omöjligt att få med sig någon dit... :)

Fixade med mina smycken igår, blev väldigt pedantiskt... Så nu är det fyra upphängningsanordningar i stället för två...



En bild från Fiskebäckskil från söndagens promenad oxå...


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Va fint och vilken ordning det blev på smyckena..=) Jag har tänkt försöka göra likadant.. men har aldrig kommit till skott..=/ Ses på fredag. Kram

2009-03-19 @ 11:26:47
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Karin

Tack! Blev ritkigt nöjd! Har den senaste tiden inte fått plats med alla, så de har legat i en hög på byrån... ;P

2009-03-19 @ 14:09:28
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Men gud, kom och organisera hos mig också...!? Alla mina smycken ligger hopknölade i en plastpåse atm... xD

2009-03-21 @ 15:41:59
URL: http://xilona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0