Si så där...


Blurp... Min hals mår inget vidare... Så ingen träning idag inte... :( Men ska ut på promenad strax har jag tänkt mig... Kommer ju dö av tristes annars att bara sitta här och glo... Har inga böcker än så kan inte göra så mycket... Skulle behöva installera skrivaren en gång till och organisera mina smycken... men det får bli senare i kväll när man inte vill ge sig ut i mörkret... Solen lyser ju idag! Hihi får upp humöret lite... :)

Har fixad Google Reader idag så nu ska det fixas RSS koder till allt och alla så jag slipper fjompa runt på varenda blogg i onödan... :D Blev även info och praktiserande på blogspot.com, tänka va skolan kan vara praktisk ibland... men håller mig kvar här även om blogspot har så jäkla mycket bättre inställningar.... Den bloggen är la dessutom ett examinerande projekt med VFU anda så.... ;)


Undrar vart man ska gå nu då, börjat tröttna på Stavre, Sandhem och Halvorstorp... Ska å andra sidan till Jätten på hemvägen så får ju bli i området...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0