Hälften av veckan avklarad...

Då har ännu en dag rullar förbi utan att man direkt har märkt det... Har haft flyt idag och inte gått i motvind psykiskt som igår... Fick dock sega mig iväg till HV för att få något gjort... Gick typ 1 ½ timme här hemma utan att jag gjorde ett skit och insåg att det inte skulle bli något pluggat om jag fortsatte så... Så det var bara att pallra sig iväg... Belöna mig med att ta en sväng på Storgatan... Målet var http://www.katts.se/ vanliga butik... Men gick förbi antikaffären precis innan och fick syn på en super härlig elefant... Hahaa... Så nu står det en liten söt Indieninspirerad elefant i fönstret! :D



Väl på Katts of Sweden så köpte jag silverringen som jag nästan har suckat efter nu ett tag... Så fin och sitter så bra... Skaver lite ovant fortfarande när jag inte burit någon ring på 1 ½  år... Men vad jag trivs med ring och nu har jag iaf en period och kan ha på mig den jämt, blir ju annorlunda sen på VFU och jobb dock.... :(



Har precis kommit från duschen och innan dess har jag varit på Medel 75 med Johanna och Lotta... Är inte lika seg i kroppen som förra onsdagen så de är bra skönt! Men får bli soffan en stund nu och sen vidare till sängen... Examination på kursen imorn... Muntlig tenta typ i grupp så går nog galant... :) Är förresten godkänd på salstentan!! Hihiii... Snart 12 hp till bakom en... :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den elefanten var ju grymt söt! :D

2009-03-05 @ 10:01:16
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Karin

Thihi visst är den... ;P

2009-03-06 @ 23:08:35
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0