Rosamoln humör... :D

Fy fan vad skönt det var att kliva ut från frisören! Gott mjukt hår, inte platt och tungt utan fluffigt och massa volym. Så nu har jag min naturliga hårfärg... För naturligfärg kommer det alltid vara även om jag kanske inte blir lika ljus på naturlig väg som när man va liten... ;P Kom ju självklart inte därifrån utan att ha gjort en sväng i Lisas smyckeshörna. Blev ett långt halsband med två berlocker på, en gammaldags nyckel och ett hjärta med en marinblåpärla sen köpte jag till en berlock med en stor vit pärla så nu får det vara nog ett tag... Om jag nu lyckas med det.... 

                               
       

Gick riktigt bra på gymmet idag och är taggad för resten av veckan... Vara dock som vanligt situpsövningarna som var ritkigt sega men jag och Jenny klara av alla iaf... :D

Har sen pluggat som en liten tok ner på HV... satt 16-19.30 men fick läst klart boken och har ett bekymmer mindre den här veckan.... :D

Hunnit med att velat som fan ang. Karlstad också... Nu är det bestämt att jag åker upp iaf... Hur fredagen blir är inte klubbat, men på lördagen blir det party med Sissi, Sandra och resten av flickorna... :D

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Va fin du blev i håret..=) Hann inte säga de till dig idag...=/ Åhh satt du med Literacy boken eller?! Jag är inte alls på humör för att läsa eftersom jag känner att jag börjar bli lite sjuker...=( Då tappar man både energi och orken...

2009-03-31 @ 19:36:33
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Karin

Tack! :) Jo, jag gjorde ju det och den va inte direkt värd att läsa för oss i förskolan tyckte jag... :/ Inte kul att bli sjuk nee... :(

2009-04-02 @ 22:34:21
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0