Helg, helg, helg...

Helg helg helg... Vad skönt det har varit!

Blev en snabb sväng hem till Berg, go mat och mys med familjen i fredags... Och blev en ännu snabbare sväng på stan och fick köpt en till av mina favorit Stortbh:ar på Team Sportia... Stay in place heter serien och 400 spänn kostar den men fan vad bra den är!! Så nu har jag två favoriter jag kan varva med... :D

Ilfart hem på lördagen, Herrmiddagen med Bettan väntade... :D Trevilg och mysig kväll med tjöt om allt mellan himel och jord! Själva kåren var inte direkt något att ha... Var väldigt indelat i små grupper och halvkul folk... Men fick träffat Frida iaf! :) Så blev Lipz för oss efter ett tag, var ganska hyfsat med folk och någorlunda bra musik...
 
Nu har Bettan åkt för ett tag sedan, jag har duschat och känner mig inte halvdöd längre och funderar på om jag skall ta en promenad... Mina kort från extrafilm har kommit till Jätten så blir nog en väldigt kort promenad... ;) För nyfiken är man ju... ;)

Hihi imorn ska jag klippa och slinga håret... :D Ska bli så jävla skönt! Kändes riktigt ostyrigt, tungt och platt igår...

Puss på er så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0