Njuter...


Hihihmm... Våren närmar sig... Relativt "ljummet" redan på morgonen... Positivt humör från start och en ganska go dag... Lite irriterande, en kort stund, att studiegrupperna inte redan var gjorda, hamna i våra första studiegrupper så det var ett härligt återseende! Rullade på lika smidigt som det gjorde sista vi var tillsammans!

Har ännu en ganska trist kväll framför mig, hade jag haft bil så hade jag tagit mig ner till Slussarna och traskat runt där på alla små stigar men nu är det lite sent att ge sig iväg med cykel... Kanske imorn... :D Har tvättid på morgonen och hela dagen framför mig sen... Tänkt läsa lite på Hv men vet att jag inte kommer orka sitta där hela dagen... :) Verkar ju dessutom som att vädret håller i sig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har bil...bara att höra av sig, går gärna på promenad! ;-)

2009-03-18 @ 19:07:21
Postat av: CaTTis

Härligt att våran förhoppningsvis är här nu! =)

2009-03-18 @ 22:01:54
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0