Antingen eller, eller båda två... hmm...

Sitter och skriver för fullt på examinationen... Går relativt bra men fan vad rastlös jag blir... Skulle gärna vilja bo i en större lägenhet under den perioden man skriver sådana här arbeten... Inte mycket att röra sig på och at ge sig ut och gå skulle bara bli stressande... Nje illa illa... Går och norpar godis ur kylen oxå... hmm... Men de kanske är bättre de än de röksug jag har... Bara feströka är kravet men jag vet så väl hur stressen bara rinner av mig och det är så lättande... Tåls att övervägas på... Godiset går att träna bort men lungorna förblir som man handskas med dem...


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Så sant! men jag håller med dig.. jag har haft de båda sugen nu också den här och förra veckan..=/ Helt sjukt! Och rökt har jag inte gjort på flera, flera år! kram

2009-05-20 @ 16:49:16
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0