Nu var de slut...

Jag vet fortfarande inte vart 4 veckor försvann men borta är de och Vfu:n är över för den här perioden... KU-dag på förskolan imorn och rektor ville ha 200 spänn för mat om jag skulle med... Lite mycke för en student... Så får en "skön" dag hemma att hinna med saker som inte har hunnits med... Tvätta kläder, putsa fönster, röja i badruummet, garderoberna, byrån och framför allt så skall jag ner till Hv och tvinga mig att skriva klart de tre seminarium uppgifterna... Så gissar att städning och röjning blir i kväll, tvätt imorn morgon och sen Hv tills de är klart! Men vi får se, finns nog annat som lockar mer och helt nödvändligt är de inte... Underlättar bara när man letar efter saker... ;P

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Ja fy fan. Jag måste också sätta mig med de jävla grejerna...=/ Har du förstått vad de är man skall göra på critical moments? Jag vet att vi snackade om de. Men de försvann nog lika fort... haha Kram

2009-05-15 @ 15:30:27
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0