Sommar! :D

Nu är skolan slut för den här gången... Har inte riktigt fattat att ett år har gått så fort... Var ju inte längesen man satt helt ovetande vad som skulle ske under sommaren... Och så sitter jag den här gången oxå... Inga planer och de är så gött! Jag måste upp till Stockholm väldigt snart och hälsa på Emelie och Joakim! Samtidigt så skall det spenderas mycket tid i solen och vid havet! Men än är inget planerat...

Jobba vill man ju oxå göra så har is i magen och väntar ut den nya rektorn just nu. Annars så finns det så att det blir över hemma vid på huset men de är inte lika kul... Väldigt bra anpassningstider dock... Med andra ord, skiner solen så vill inte pappa heller jobb eftersom båten hägrar och då blir jag ledig... :)

Nu ska jag ta mitt pic och pack och åka hem hem en sväng... Ska va fint väder tills på tisdag så då skall jag passa på att njuta av solen! Har gott om tid tills bussen går så skall verkligen slö gå ner till resecentrum... Ovanligt för mig... :)

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Härligt! NJut av sommaren nu Karin! =) Det är vi värda.. =)

2009-06-01 @ 23:47:02
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0