Kort vecka...

Ahahopp... Redan torsdag kväll... Var fan tog den här veckan vägen? De är ju för fan helg från och med kl 14 imorn...

Å andra sidan så sov jag mig igenom både måndag och tisdag och kunde först kravla mig iväg till Vfu på onsdag och där klaffa mycke! Spontant blev det en början på värderingsövningar och avslutning med Imse vimse spindel i massagesång variant... Massage var något som uppskattades stort och planeringen är att det skall genomföras en hel aktivitet med det på måndag... och imorn blir det förhoppningsvis stafflimålningutomhus... Så det rullar verkligen på bra nu, de är la lite de som gör att allt bara flyter... Även om det känns som att mina hjärna flyter i snor... Har klämt i mig två apelsiner men citrussuget är kvar och kan tacka Sissis blogg och Sandras tips till Sissi.. För jag vill oxå har något förbannat surt att dricka, tydligen skall Brämhults ha citronjuice... :D

Fick träffat en del av tjejerna från skolan igår, blev fika på Slusscafét, kallt blåste det men de var väldigt skönt att tjöta skit! :)

Nu ska jag strax traska ner till Jätten och köpa juice...

Hihii imorn blir det segling och troligen Bassholmen som mål... För på lördag är det Hingstutsläpp där... Så sova i båten första gången för säsongen är härligt och ro givande!!!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Härligt att det går bra på VFUn.. Hoppas du mår bättre denna veckan! =) Kram

2009-05-11 @ 15:16:10
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0