Ursch...

Oj oj vilken helg det blev... Har göttat mig för fullt i solen, färg har man allt fått men som vanligt är de la bara en själv som märker någon skillnad... ;) Blev en del plugg oxå förstås, inte lika kul men kanske inte blir lika stressigt när skolan går mot sitt slut... Har la inte gjort så mycket som det var tänkt men har inte samma stress även om det var lite frustrerande... Blev spontan vin åtgång i lördags, en aning mycket, så illa att det höll i sig rejält hela kvällen... Söndagen blev en totalt utslagen dag och med otroligt dålig planering. Fick stanna en stund på Överby för att jag kände att det inte var helt okej att köra bil... Hitta en topp på Gina... :D Och efter ett tag vågade jag mig vidare till Uddevalla för att hälsa på Elisabeth i nya lyan. Hon har en helt fantastisk utsikt över Gullmarn!! :D

Sen begav det sig ner mot Landvetter... Dock var planet 3 timmar försenat så jag åkte hemmifrån 21 (då planet egentligen skulle landat för 30 minuter sen) och var åter i Trollhättan 00.30... Förkylningen hade även brutit ut och det ända jag tänkte på längs E6:an var sängen... Blev ingen Vfu i och med att jag var så jävla dålig i natt och sen i morse så sprängde det i bihålorna och jag klev inte ur sängen förren 11.30... Mår la lite bättre nu och har sagt till Luv att jag kommer imorn, hoppas jag klarar det bara... Tiden börjar rinna iväg lite...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är väldigt kul, vi hade ju massa katter när vi bodde i Berg. Har du katt nu eller? Kram

2009-05-04 @ 21:42:51
URL: http://sparklingsara.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Usch o fy! Jag var inte hller på VFUn idag..=/ Min allergi har varit tuff de senaste två veckorna...=/ Men ja kände att ja va tvungen att ta denna dagen, eftersom jag nu MÅSTE klara av resten av veckan! Krya på dig! Kram

2009-05-04 @ 21:48:58
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Karin

Ursh och fy ja Cattis... Inget kul att va hängig... Just nu lutar det åt att jag blir hemma imorn med... Gillar jag inte... :@ Går inte att komma in på din sida... :( Eller är den under bearbetning? Kram

2009-05-04 @ 22:51:00
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ja det är klart att det inte är så kul med kattsand överallt..=) Missan hänger med fortfarande hon ja.. =) Är inte hon Norsk skogskatt oxå eller har jag bara fått för mig det. Vet att hon var lurvig iallafall... ;)

2009-05-05 @ 13:12:37
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0