Snart måndag igen...

Blev en sväng till Lysekil under fredag em med pappa. Klev runt på stångehuvud och myste i solen... Sista goa höstdagen gissar ja. :(

Hämtade ut mina glasögon innan dess, så nöjd över att ha ett par svarta igen. Eftersom den va 2 för 1 så blev det även ett par lila i varm nyans denna gången.

   

Blev en lugn och go helg, filmmys både i fredags och lördags. Inte ork till mycke men likförbannat blev de Trollhättan, brorsan skulle dit med dator och grejer så en snabb sväng in i lgh osv. Börjar fatta varför jag inte är där på helerna, de är efter 1 och ½ år inte min lägenhet, känner mig som en gäst. En nödlösning som inte blev det. En studentlägenhet som ändå snart skall flyttas ifrån, fast det är ca 1 ½ år kvar. Mysig, hemtrevlig, min smak överallt men ändå inte min. Tyst och tomt, inga små ljud av någon annan eller ett djur. Tycker ju att det är underbart att komma till mitt egna och husera där själv men långt ifrån alltid... Det är nästan att tårarna vill komma fram men vad tjänar de till, de blir bara en djup suck. Har inte åkt "hem" än, utan är kvar i Uddevalla, blir buss imorn morgon direkt till skolan istället... Varför skall hösten symbolisera ensamhet för?



De hade vart skönt att inte behöva bry sig och inta detta goa ställningstagande. :)



Kommentarer
Postat av: CaTTis

Vilka härliga bilder! =) Sjukt tråkigt att det skall bli så kallt o tråkigt nu bara! =( Men man skall la vara glad så länge solen skiner..=P



Ah det är jobbigt när hösten och vintern kommer, det tycker jag med! Jag blir alltid deprimerad på nått sätt.. tråkigt nog! Men usch för ensamheten! Men vi bor ju i samma stad, det är bara o höra av sig! =) Kram

2009-10-07 @ 12:56:24
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0