Paus...

Ja hoppas, hoppas verkligen, att det onda i vänster halsmandel beror på visdomstanden som gror på samma sida. Planen är att gå på Skivstång senare ikväll men är ja inte frisk är det ju ingen idé, gött väder så kan ju bli en promenad istället.

Skriver iaf på kartläggningsuppgiften och skall få klart själva kartläggningen idag så jag kan ägna mig åt annat några dagar innan jag går på möjligheter och hinder. Känns lite elakt att analysera LUVs och kollegors arbete med barn, finns ju alltid "problem" på alla avdelningar. Men men, man lär sig ju en del genom de kritiska iakttagandet.  

Återgå till skrivandet nu, annars kommer man aldrig här ifrån. Finns ju helt plötsligt så mycket annat att kolla upp.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hehe, känner igen det, när man har plugg att göra så är allt annat helt plötsligt väldigt intressant... ;P Jag borde plugga hållf nu men det lockar ju... sådär mycket... -_-''

2009-10-05 @ 17:57:46
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Duktig du e! =)

2009-10-07 @ 22:17:30
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0