Höstmys...

Höstmys hela kvällen, massa te, ljus i hela lägenheten, bara mysbelysningen tänd.. Ahh njuter, älskar de när hösten kommer annars kan de kvitta... För kallt är de... Håller just nu temperaturen uppe med hjälp av ugnen, bra grej när elen ingår i hyran... Finns ju inget element på den sidan av lägenheten juh. hehe mm gott... :)

Uppskattar ärlighet och det fick jag positivt gehör på idag. Även om jag själv dragit på det lite länge så hade vi samma åsikt så det känns bra. Bra vänskapligkontakt fick vi, tycker jag iaf, så får stanna på det planet. :)

En ganska positiv dag blev det. Ända krukset var i skolan med frågor som man fick läsa minst 5 gånger innan de stannade kvar i hjärnan. Och eftersom våran grupp var så passligt 4 st så fick vi göra ett rollspel. Hrmm... "Man skall aldrig sätta barn i sammanhang som de inte förstår." Nene kanke inte vuxna heller... ;P   

Nu ska ja sätta tänderna i min favorit frukt, granatäpple. :) De har varit så förbannat dyr under hela sommaren! 79:-/kg! Nu har den de lite mer humanare priset 49:-/kg.

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Oj, hur äter man ett granatäpple?! Kram

2009-10-04 @ 22:54:58
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0