Vi och Dem...

Hehe ja är hemsk... Fan va man dömer folk bara för att man går förbi dem... Verkligen VI och DEM. Strosade förbi en föreläsningssal där folket precis hade fått rast. Fanns alla möjliga typer, snobbarna, töntarna, egoisterna, de som aldrig möter ögonkontakt, töntarna som klär sig som snobbarna, fler-barns-mammorna, ensam vargarna, de med störst självsäkerthet av alla osv. Tänk då vad folk tycker och tänker om en själv... Hehe kan bli lite rädd då, för man utstrålat säkert en massa fast man inte vill. Idag är jag osynlig, till och med så osynlig på de sättet att jag kan med och studera folk stående på andra sidan glasrutan fullt synlig. Jag och mitt flummiga jag. Nu har ja filurat mig ifrån pluggandet igen... Ilia illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0