Vilken jävel...

Lömsk kan man vara många gånger men den här gången slår Missan rekordet...

Hon gjorde platt fall framför kylskåpet. Så fort jag rörde fötterna sträckte hon på huvudet och stirrade mig stint i ögonen. Efter en halvtimmes protester framför kylskåpet börjades de, först upp och spatserade på köksstolarna som är tillåtet. Sen en lång blick på mig och en tass på bordet, sen en till och sakta sträckte hon på sig. Orden från mig började hagla med en iskyla i röster sen är de hela igång. Hela katten är på bordet, ögonkontakt konstant och sakta vände hon sig om för att utan brådska hoppa ner på stolen igen. Väl där sitter hon med ryggen till och totalt ignorerar mig. Sen gör hon en vända ut ur köket och 2 sekunder senare kommer hon lunkande och jamandes in i köket och ska ha så mycke uppmärksamhet att man bli galen på henne. Nu har hon fått mat och hon har gosat ner sig i soffan. Jävla katt, man bli ju total manipulerad.  

Nu ska ja återgå till kartläggningen så att man kan få lite helg. :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Katter är väl underbara! Har själv en 13 årig skogis som glömmer av att han nyss har ätit, sitter all vaken tid vid matskålen typ!

2009-11-27 @ 11:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0