Inget är som vanligt fast det egentligen är de...

Motivation finns inte överhuvudtaget... Har en sista veckan haft två heldagar till plugg men inte fått gjort ett skit, så även idag... Har i stället tvättat som en tok... Första passet 7-12 och när 12-17 tiden även var ledig passa jag på att ta ett av mina täcken, bäddmaddras osv. Efter 1 ½ år luktar de fortfarande nytt och tycker inte om den doften i textil... :/ Men nu har de fixat och klart och jag har fortfarande tråkigt... Å andra sidan så har jag ju haft stora möjligheter för att hitta på allt annat kul med, Överby, gymmet, folk som var i närheten av stan osv men har inte haft ork till något... Promenad lockar men börjar säkert regna snart så ett säkert kort att sitta kvar i soffan...

Nu är de mycke ... som vanligt i mina texter som påpekas ibland... ;P

Imorn är de VFU igen men bara några få dagar, kartläggning av verksamheten ur ett specialpedagogiskt perspektiv... Så ikväll ska de bli sängen i tid, 8-16 imorn... :) Och ska cykla till Sylte oavsett väder.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du e inte ensam om att inte plugga... jag hade fre-mån som var likadan.. gjorde inget vettigt... kom inte ett dugg framåt...

2009-09-22 @ 18:42:13
Postat av: CaTTis

Usch... jag känner exakt samma sak! Idag mår jag sämre igen... jag förstår inte..=S Typ som att så fort jag "tar ledigt" så blir jag dålig... slappnar av och tänker att jag skall få gjort så mkt plugg.. men istället händer de inte ett skit och jag ligger på soffan hela dagen! Nu är jag äntligen lite piggare.. men fy fan för att ha VFU imon! Jag orkar inte!

2009-09-22 @ 22:12:10
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0