Myspys...

Fy fan va snabbt de växer och sticker iväg och detta i två helt olika sammanhang...

Har tillbringat dagen på VFU och de barn som var ostabila motoriskt i våras studdsade runt och var inte så små längre. De pratade på för fullt oxå och inga hämningar överhuvudtaget. Fanns ett annat lugn i barngruppen oxå så vill inte byta som jag har tänkt på de senaste dagarna. Så har haft en riktigt mysig dag och de bästa är att de inte är närvaroplikt så när barnen droppar av så sticker jag med... Är en skugga över barn och personal och hamna lätt kvar i de mysiga stunderna med barnen och samspelet och behöver inte bry mig om alla andra "måsten". Underbara ungar! :D 

Något att som har växt som fan är min kompost!! Detta på bara några timmar! I morse så såg den normal ut men nu så är de en vit varelse som har tagit över... Jävligt äckligt! Urk...

Nu är de desutom tävling. Vem av mig och Emelie som ringer först till varandra eftersom vi är så jävla kassa på de... ;P

Nu ska de röjas snabbt och sen ner till stan för att möta tjejerna från skolan. :) Butlers med mat och sen musikquiz. Ska bli härligt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0